Un casalet d’estiu molt professional

Una vuitantena de nens i nenes de l’Escola Montbui participen durant aquests dies en el casalet d’estiu que organitza l’AMPA, en horari de 15 a 16.30h. Aquest divendres hi haurà la festa final, amb què es tancaran deu dies en què els infants hauran tingut l’oportunitat de conèixer de ben a prop el món de les professions.

Sota el lema “Què m’agradaria ser de gran?”, l’equip de monitors del casalet ha organitzat un munt d’activitats perquè, amb un to lúdic, els alumnes s’aproximin a àmbits professionals tan diversos com la cuina, la màgia, els esports, la policia, els bombers, la protecció del medi ambient, la perruqueria, el maquillatge, etc.

El punt fort del programa ha estat el fet que hi han participat professionals autèntics, de manera que els nens i nenes els han vist en acció i els han pogut fer tota mena de preguntes mentre seguien les seves indicacions pràctiques.

Entre els convidats hi ha hagut el mag calderí Xavi Moreno; la campiona de biketrial Alba Villegas, veïna de Sant Feliu de Codines; la pastissera Meritxell Ventura, de L’Espiga d’Or; agents dels Mossos d’Esquadra i dels Bombers; i voluntaris de l’Agrupació de Defensa Forestal L’Alzina.

Així, no només els han escoltat amb atenció, sinó que també han pogut sentir-se durant una estona ciclistes, policies, bombers, pastissers, agents forestals, maquilladors o mags.

A més, hi ha hagut espai per a l’esbarjo, amb una guerra d’aigua per combatre la calor, que tothom va agrair, i les activitats de la festa de demà, que posarà punt i final al casalet.

Publicat a Casalet d'estiu Etiquetat amb: , , , ,