Recollida solidària d’articles tèxtils

Fundació Glorr

Bosses plenes de roba solidària a l’Escola Montbui.

Fins al proper dimarts, 3 de novembre, teniu temps de participar a la campanya de recollida de roba i calçat que promou la Fundació d’Assistència a l’Educació GLORR en centres escolars de tot l’Estat.

L’objectiu de la iniciativa és ajudar les famílies en dificultats, per tal que la seva situació econòmica no repercuteixi negativament en el desenvolupament educatiu integral dels menors.

Fa uns dies els vostres fills van sortir de l’escola amb una bossa aportada per l’entitat per ficar-hi els articles tèxtils solidaris. Com veieu a la foto que obre aquest article, ja n’heu tornat un bon grapat ben plenes.

El dimarts que ve voluntaris de la Fundació GLORR passaran a recollir-les, així que us animem a que feu la vostra aportació solidària; encara hi som a temps.

El curs passat van fer entrega de 5.380 bosses amb roba per atendre les peticions d’ajuda arribades des dels centres educatius. Les previsions indiquen que, segons informa l’entitat en la seva web (http://glorr.com), les necessitats han augmentat en el darrer any.

D’altra banda, i seguint amb les peticions de donació de productes tèxtils, la FaPaC (Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya) fa una crida urgent per proporcionar roba d’abric a les persones refugiades, que fugen de la guerra a Síria, l’Irak o l’Afganistan, i que previsiblement hauran de passar l’hivern a les fronteres dels països dels Balcans, en una situació de precarietat absoluta.

Diverses ONG que treballen a la zona estan gestionant els enviaments de material humanitari, com el que sortirà dissabte 7 de novembre des de l’antiga fàbrica Fabra i Coats de Barcelona (carrer de Sant Adrià, núm. 20). Fins a les 14 hores s’hi poden portar tendes de campanya, sacs de dormir, mantes, anoracs, botes, etc.

Si voleu més informació, el telèfon central de la campanya ‘Catalunya amb els refugiats’ és el 934662462.

Publicat a Notícies i comunicats generals Etiquetat amb: , , , , , ,