Activitats extraescolars curs 2020/2021

Enguany, no podem oferir activitats extraescolars que s’hagin de realitzar a dins de les aules. Per aquest motiu, aquest any la programació d’activitats extraescolars és de caràcter exclusivament esportiu.
Com ja vam informar anteriorment, l’escola de música seguirà oferint l’activitat extraescolar de música, però a les seves instal·lacions, i s’ha de gestionar directament amb ells (veure correu anterior).
Referent a la activitat extraescolar de piscina, les inscripcions ja es van fer fa una setmana. No obstant, la majoria de les famílies encara no han fet efectiu el pagament. Preguem a les famílies que es van apuntar però que finalment no faran l’activitat, ens informin per tal de per poder passar els llistat al club.

Activitats esportives

Basquet

L’objectiu és donar a conèixer als infants el bàsquet i que vagin assolint un nivell amb la pilota i el coneixement del bàsquet.

• Imparteix: CN Caldes secció bàsquet • www.cncaldes.cat
  • Cursos: De P4 a 2on
  • Preu: 17 €/mes. (ampliable a un segon dia de curs al pavelló per 22 euros al mes)
  • Horari: Els dimarts, P4-P5 , Els dijous 1er i 2on
  • Sistema de pagament: Pagament a través del CN Caldes
  • Promoció especial: fins desembre gratuït

Hoquei patins

L’objectiu es donar a conèixer l’hoquei patins, en el gran moment de l’hoquei professional al nostre poble, acostar l’esport a l’escola i als infants, aprenguin a patinar i a practicar l’hoquei. Així com potenciar l’esport en equip i els seus valors.

• Imparteix: Club Hoquei Caldes
  • Cursos: De P3 a P5
  • Preu: 20 €/mes
  • Horari: Els divendres
  • Sistema de pagament: Pagament a través del club hoquei Caldes.

Futbol:

Els nens i nenes podran conèixer el futbol de forma pràctica, identificant i utilitzant les habilitats i destreses d’aquest esport. L’objectiu serà aconseguir un bon nivell de cooperació i organització col·lectiva entre els membres de l’equip.

• Imparteix: Club futbol Caldes
  • Cursos: De P3 a 6è
  • Preu: 20 €/mes
  • Horari: Dimarts: comunitat de mitjans, Dimecres: comunitat de petits, Dijous: comunitat de grans
  • Sistema de pagament: Pagament a través del Club Futbol Caldes

Per tal de garantir un bon funcionament del servei cal que les famílies tingueu en compte tot el que us detallem a continuació:

• Calendari:
    • Les activitats extraescolars comencen la setmana del 5 d’octubre de 2020. Les dates de finalització les comunicarem prèviament a l’iniciar el tercer trimestre del curs.
  • Inscripcions i baixes:
    • Els infants que vulguin realitzar alguna de les activitats hauran d’omplir el formulari online de pre-inscripció durant el termini establert: del 26 de setembre fins al 30 de setembre, ambdós inclosos: https://www.ampamontbui.cat/registration/new/ (Si en algun cas el sistema no reconegués l’alumne, envieu email a ampamontbui@gmail.com amb el nom de l’alumne i l’activitat a la que voldríeu inscriure).
    • En cas de superar el nombre màxim d’inscrits, l’ordre de prioritat es determinarà per ordre d’inscripció.
    • Per tal de donar-se de baixa d’una activitat externa cal avisar a l’entitat organitzadora abans del dia 20 del mes anterior. Les inscripcions són anuals, i l’empresa col·laboradora es reserva el dret d’admetre o no nous alumnes durant el curs. En cas d’inscripcions fóra de termini, el soci ho haurà de gestionar directament amb l’empresa col·laboradora, prèvia pre-inscripció online a la pàgina web de l’AMPA.
  • Horaris i grups:
    • Els horaris i grups poden variar en funció del nombre d’alumnes apuntats. Per motius organitzatius, l’AMPA es reserva el dret a modificar l’horari.
    • Per tal de poder obrir un grup d’una activitat extraescolar hi ha d’haver un mínim d’alumnes inscrits, que dependrà del tipus d’activitat. Això pot suposar canvis en el calendari que us adjuntem. Si es donés el cas, l’AMPA ho comunicaria a les famílies afectades.
  • Pagament:
    • Per tal de participar a les activitats extraescolars, cal ser soci de l’AMPA i estar al corrent del pagament de tots els serveis.
    • El pagament es farà per domiciliació bancària o ingrés bancari directament a les empreses col·laboradores, excepte natació que es pagarà directament a l’AMPA mitjançant ingrés, transferència bancària o a través de qualsevol caixer automàtic de Banc Sabadell.
  • Funcionament de les activitats extraescolars:
    • Totes les extraescolars, a excepció de natació, es realitzen a les instal·lacions de l’escola.
      A les activitats de tarda, durant el primer quart d’hora de l’activitat, els alumnes berenen amb el monitor/a que condueix l’activitat.
Publicat a Notícies i comunicats generals